only love...
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
★ تــــــــک ســــتاره کوتک ★
♥پسر♥ كــــــــهكشاني♥
saman kocholo
عشق ممنوع ميشود
only love...
اســــــاس دوستـــی
love
دنیای تو
بیا 222222222222222222
دیار عشق و انتظار
دنياي قروقاطي من
متفرقه
₪Lonely₪
شهرشب
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only love... و آدرس nazi76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 219
بازدید هفته : 231
بازدید ماه : 226
بازدید کل : 46612
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 181
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
Nazanin

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, :: 1:52 :: نويسنده : Nazanin

هرگز به دیگران اجازه نده قلم خودخواهی رادست بگیرند/دفتر سرنوشت را ورق بزنند/خاطرات را پاک کنندودرپایانش بنویسند قسمت نبود...

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت2:13---12 مرداد 1391
سلام عزیزم وبت خیلی قشنگه قربونت بشم که به وبم سری زدی دستت درد نکنه
خواستی تو یاهو آدم کن
بای


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت1:34---1 تير 1391
سلام آبجى گلم خوب شد بيدار بودم ممنون كه ميخواى عضو بشى و افتخار يارى بدى
واس خاطر اينكه عضو بشى بايدبرى تو بخش ورود اعضاء بعد روى كلمه ثبت نام كليك كنى و بعد بياى و اون فرم عضويت رو پر كنى ، باز ممنونم ازت آبجى گلم .


❤ شهر شب √ ❤
ساعت21:15---27 خرداد 1391
سلام
لینکت کردم ولی خبری از لینک من نشد توی وبلاگت . . .
دوست داشتی لینکم کن
--------------------
دست به دست مدعی شانه به شانه می روی


آه که با رقیب من جانب خانه می روی


بی خبر از کنار من ای نفس سپیده دم


گرم تر از شراره آه شبانه می روی



من به زبان اشک خود می دهمت سلام و تو


برسرآتش دلم همچو زبانه می روی


در نگه نیاز من موج امیدها تویی


وه که چه مست و بیخبر سوی کرانه می روی


گردش جام چشم تو هیچ به کام ما نشد


تابه مراد مدعی همچو زمانه می روی


حال که داستان من بهر تو شد فسانه ای


باز بگو به خواب خوش با چه بهانه می روی؟


امین
ساعت11:55---27 خرداد 1391
سلام نازنین جون.ممنون که بم سر زدی.وب قشنگی درست کرد.تبریک
لینکت کردنت و بازم میام پیشت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: