only love...
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
★ تــــــــک ســــتاره کوتک ★
♥پسر♥ كــــــــهكشاني♥
saman kocholo
عشق ممنوع ميشود
only love...
اســــــاس دوستـــی
love
دنیای تو
بیا 222222222222222222
دیار عشق و انتظار
دنياي قروقاطي من
متفرقه
₪Lonely₪
شهرشب
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only love... و آدرس nazi76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 181
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
Nazanin

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, :: 23:44 :: نويسنده : Nazanin

دقت کردین جمله “دوستت دارم” سوالی نیست

ولی همه بعد از گفتنش منتظر جوابن !

 

 

من از دوستام انتظار دارم

تو مواردی که حق با من هست ، طرف “حق” باشن

تو مواردی هم که حق با من نیست ، طرف “من” باشن !

 


اینو بدون که :

بدون من هوا سرده الان گرمی نمی فهمی



نظرات شما عزیزان:

shahin
ساعت2:04---17 بهمن 1391
slm azize delma khobi?
bde chand vagt umadam :x
albate ba daste por
age mano yadet bashe bia ye sar behem bezan
delam tangide barat
be khatere moshkelate shakhsi nabodam :x
u____________p__________m


رامین
ساعت0:20---5 بهمن 1391

گر تو را با ما تعلق نیست ، مارا شوق هست ، گر تو را بی ما صبوری هست ، ما را تاب نیست ...

آپم


رامین
ساعت1:10---27 دی 1391
گر تو را با ما تعلق نیست ، مارا شوق هست ، گر تو را بی ما صبوری هست ، ما را تاب نیست ...

رامین
ساعت0:50---18 دی 1391

کاش میدانستی آن کس که در تو امید به زندگی را پرورش میداد ، خودش محتاج ، قطره ای از باران محبت بود
...


اپم


رامین
ساعت0:22---16 دی 1391
راستی خوشحال میشم اگه منو لینک کنی
مرسی


ramin
ساعت1:19---12 آذر 1391
سلام



بیا پارت اخرو بخون

مرسی


ramin
ساعت17:57---29 آبان 1391
سلام
خوشحال میشم بیای پارت سومو بخونی
مرسی


یه دوست
ساعت0:57---28 آبان 1391
مــن عاشــق اين ســوالم:
من کــجاي زندگيــتم؟؟؟
بعــد طرف بگه : خــــره تــو خــود زنــــدگيمي
مــن عــاشق ايــن عاشــقانه هــاي ســفت و محــکم


ramin
ساعت17:46---27 آبان 1391
سلام
راسی چرا من اینجا لینک نیسم؟


mehran
ساعت10:44---24 آبان 1391
...........@@@

............@@@@@@@@@

...............@@@@@@@@@

....................................@@

....................@@

....................@@@

....................@@@

....................@@@

....................@@@

....................@@@

......................@@

..................................................

@@@...............................@@@

@@@................................@@@

@@@@@@@@@@@@@@@@@

...@@@@@@@@@@@@@@



..................@@...@@

..................@@...@@

......................@@

......................@@

............................

...............@@@@

.............@@.......@

................@@@@@@

............................@@

............................@@

............................@@

............................@@

............................@@

............................@@

............................@@

..............................@



منتظرم كه بيايد.





ramin
ساعت23:44---23 آبان 1391
راستی دقت کردی من لینک نیسم؟
الان گرمی نمیفهمی


ramin
ساعت23:43---23 آبان 1391
.هر کسي را نه بدان گونه که هست احساسش مي کنند ، بدان گونه که احساسش مي کنند ، هست


جالب بودش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: