only love...
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
★ تــــــــک ســــتاره کوتک ★
♥پسر♥ كــــــــهكشاني♥
saman kocholo
عشق ممنوع ميشود
only love...
اســــــاس دوستـــی
love
دنیای تو
بیا 222222222222222222
دیار عشق و انتظار
دنياي قروقاطي من
متفرقه
₪Lonely₪
شهرشب
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only love... و آدرس nazi76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 122
بازدید هفته : 235
بازدید ماه : 567
بازدید کل : 46372
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 181
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
Nazanin

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 13 آبان 1391برچسب:, :: 23:27 :: نويسنده : Nazanin

دیشب در خواب ناگهان خدا در گوش من گفت تورا چه به عشق؟گفتم چرا؟گفت تودر خوابی وعشقت در اغوش دیگری... گفتم خدایا این مخلوق توست؟! شاید تو در خوابی خبر از رسم دنیا نداری...

 

وای ازنیمه شبی که بیدار شوم تورا بخواهم و خودم را در اغوش دیگری ببینم

 

من هنوزهم از بازی کلاغ پر میترسم /میترسم بگویم تو و ارام بگویی پر...



نظرات شما عزیزان:

h
ساعت15:12---19 آبان 1391
من هنوزهم از بازی کلاغ پر میترسم /میترسم بگویم تو و ارام بگویی پر...
kheili ghashang bud
mamnun ke behem sar zadi matalebet kheili ghashange


MohseN LoveR
ساعت2:02---15 آبان 1391
راستی اگه خواستی بلینک منو.
لینکیندمت من.


MohseN LoveR
ساعت2:01---15 آبان 1391
راستی اگه خواستی بلینک منو.
لینکیندمت من.


MohseN LoveR
ساعت1:40---15 آبان 1391
جمله هات خیلی زیبا بودش.تحت تاثیر قرار گرفتم.
مرسی از وب نازت.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: