only love...
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
★ تــــــــک ســــتاره کوتک ★
♥پسر♥ كــــــــهكشاني♥
saman kocholo
عشق ممنوع ميشود
only love...
اســــــاس دوستـــی
love
دنیای تو
بیا 222222222222222222
دیار عشق و انتظار
دنياي قروقاطي من
متفرقه
₪Lonely₪
شهرشب
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
ازدواج موقت
جلو پنجره ایکس 60
امن ترین درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only love... و آدرس nazi76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 293
بازدید کل : 45805
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 181
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
Nazanin

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, :: 2:0 :: نويسنده : Nazanin

عشقت را نصیب کسی کن که لایق ان باشد نه تشنه ان زیرا هر تشنه ای روزی سیراب میشود

 

غمگین و بیقرارم زخمی تراز بهارم وقتی تورا ندارم نفرین به هرچه دارم

 

گرنام تو بر لب دارم گر مهر تو بر سر دارم اخه بی معرفت دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

امیر جوووون
ساعت18:18---12 شهريور 1391
سلام نازنین جان وبت خیلی قشنگه . ممنون که به وبم سر زدی
فدات . بای


ramin
ساعت1:31---2 شهريور 1391
اگر مشکلات شما در زندگی به بزرگی یک کشتی است

هرگز فراموش نکنید که نعمتهایتان به وسعت یک اقیانوس است . . .


ramin
ساعت0:55---1 شهريور 1391

اینجا ؛ احساس ، فروشی شده …
عشق ، اجاره ای شده …
و تنهایی هم برای ما آدم شده …


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: