only love...
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
★ تــــــــک ســــتاره کوتک ★
♥پسر♥ كــــــــهكشاني♥
saman kocholo
عشق ممنوع ميشود
only love...
اســــــاس دوستـــی
love
دنیای تو
بیا 222222222222222222
دیار عشق و انتظار
دنياي قروقاطي من
متفرقه
₪Lonely₪
شهرشب
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
ازدواج موقت
جلو پنجره ایکس 60
امن ترین درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only love... و آدرس nazi76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 291
بازدید کل : 45803
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 181
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
Nazanin

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, :: 1:54 :: نويسنده : Nazanin

دست من کوتاه تر از دیدار توست

قلب من اما همیشه یاد توست

بهترینم هرکجاهستی بدان

گرچه دور از دیده ای اماتوقلبم جای توست

 

 

همیشه در ریاضیات ضعیف بودم سالهاست دارم حساب میکنم من +تو فقط شد من؟؟؟؟

 

شب است ودر سکوت شب نشسته ام به خاطرت

ودلخوشم به این دلی که بسته ام به خاطرت

ببین چگونه مهربان طلسم کرده ای مرا

که از تمام قبله هاگسسته ام به خاطرت



نظرات شما عزیزان:

Majid AV
ساعت22:42---6 مرداد 1391
قلب من اما همیشه یاد اوست

اسماعیل
ساعت18:23---6 مرداد 1391
سلام.من همیشه به وبت سرمیزنم.چون شما اولین کسی بودید که وقتی وبم رو راه اندازی کردم واسم نظرگذاشتین.بازهم به ما سربزن.مرسی

مهدی
ساعت11:31---5 مرداد 1391
درد دارد … وقتي چيزي را کسر ميکني

که با وجودت جمع زده اي!!


ramin
ساعت21:10---3 مرداد 1391
mersi ziba bod

ramin
ساعت12:49---3 مرداد 1391
به کوتاهی لحظات با هم بودن منگر،به وسعت لحظاتی نگاه کن که به یادت هستم..

mersi ziba bod


parsa
ساعت15:25---2 مرداد 1391
نوشته دوم خیلی قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: