only love...
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
★ تــــــــک ســــتاره کوتک ★
♥پسر♥ كــــــــهكشاني♥
saman kocholo
عشق ممنوع ميشود
only love...
اســــــاس دوستـــی
love
دنیای تو
بیا 222222222222222222
دیار عشق و انتظار
دنياي قروقاطي من
متفرقه
₪Lonely₪
شهرشب
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only love... و آدرس nazi76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 219
بازدید هفته : 240
بازدید ماه : 235
بازدید کل : 46621
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 181
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
Nazanin

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 26 خرداد 1391برچسب:, :: 1:31 :: نويسنده : Nazanin

 

گنجشک میخندید به اینکه چرا هرروز بی هیچ پولی برایش دانه میپاشم!من میگریستم به اینکه حتی اوهم محبت مرا از سادگی ام می پنداشت.!

 

 

کم باش اصلاهم نکران گم شدنت نباش اونی که اگه کم باشی گمت میکنه همونیه که اگه زیاد باشی حیفت میکنه...

 

 

دلم گفته از ادمایی که میگن دوستدارم اما معنیشو نمیدونن /از ادمایی که میخوان مال اونا باشی اماخودشون مال تونیستن /از اونایی که زیر بارون واست میمیرن ولی وقتی افتاب که میشه همه چیز یادشون میره دوری کن

 

هرکی اومد پیش من یک ذره جات نگرفت/هیچ ادایی جای اون ناز وادات نگرفت/پیش هرنقاشی رفتم تورو نقاشی کنه/روی هربومی زدم رنگ چشات نگرفت...



نظرات شما عزیزان:

Ramin
ساعت22:08---10 تير 1391
حرفت یه جوری هستش که آدم تا تجربه نکنه درکش نمیکنه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: