only love...
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
★ تــــــــک ســــتاره کوتک ★
♥پسر♥ كــــــــهكشاني♥
saman kocholo
عشق ممنوع ميشود
only love...
اســــــاس دوستـــی
love
دنیای تو
بیا 222222222222222222
دیار عشق و انتظار
دنياي قروقاطي من
متفرقه
₪Lonely₪
شهرشب
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only love... و آدرس nazi76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 578
بازدید کل : 46383
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 181
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
Nazanin

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, :: 23:20 :: نويسنده : Nazanin

یک غنچه بدون شاخه خواهد پژمرد / یک شاخه بدون غنچه هم خواهد مرد

سوگند به عشق ، باغبان برگردان / بی غنچه دلم تاب نخواهد آورد

 

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 مرگِ یه رابطه از جایی شروع میشه که موبایل ها میره روی سایلنت...

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


با کسی‌ نباش که از بی‌ کسی‌ اش می‌‌نالد...

با کسی‌ باش که در جمعِ کسان تو را می‌خواهد

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

به سلامتی رفیقی که تو رفاقت کم نزاشت ولی کم برداشت تا رفیقش کم نیاره....

 

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

بهش گفتم حقيقت رو بگو تا روشن شم؛ وقتي حقيقت رو گفت کلا" خاموش شدم!!

 

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



اشکم ولی به پای عزیزان چکیده ام / خارم ولی به سایه ی گل آرامیده ام

با یاد رنگ و بوی تو ای نوبهار عشق / همچون بنفشه سر بر گریبان کشیده ام .



نظرات شما عزیزان:

ana
ساعت18:47---6 مرداد 1391
وبت خیییییییییلی عاااااااااالیه
به منم سر بزن


Majid AV
ساعت10:32---24 تير 1391
خیلی قشنگ بود
ممنون


ramin
ساعت22:48---21 تير 1391
هر بار که کودکانه دست کسی را گرفتم گم شدم... آنقدر که در من هراس گرفتن دست هست هراس گم شدن نیست!

up


فرناز
ساعت12:42---21 تير 1391
توهم وب خیلی گوگولی داری .بازم به من سر بزن و نظر بده. بای

parsa
ساعت23:31---20 تير 1391
وبت بد نیست خوب از یه دختر بیشتر از این نمیشه انتظار داشت
نه شوخی کردم وبت خیلی قشنگه


sobelihan
ساعت21:54---20 تير 1391
خوشحال شدم سر زدی وب قشنگی داری بازم سر بزن

m-n
ساعت23:47---19 تير 1391
سلام.خوبی خانومی..؟وبلاگ خوشگل و عاشقونه ای داری..لینکت کردم..به منم سر بزن..خوشحال میشم..

محسن
ساعت23:46---19 تير 1391
سلام دوستان ميخواهيد يه در آمد ثابت ماهانه داشته باشيد
بدون اينكه سرمايه اي بگذاريد؟
در آمدي تا حدود 300هزار تومان در ماه؟
فقط با 5 دقيقه در روز وقت گذاشتن؟
از ما گفتن بود حالا ميل با خودتونه
بچه ها سايتش خيلي باحاله من خودم ازش پول دريافت كردم و اعتبارتون 600تومن بشه ميتونيد بگيريدش
كه همچين امكاني تو هيچ سايتي وجود نداره
امتحانش مجانييه حد اقل همينجوري از اين متن رد نشيد و روش فكر كنيد
اينم سايتش

http://www.teobux.com/register.php?r=jsbJpcnCmqI=


دوست عزيز وقتي عضو شديد
از منو بالا روي مشاهده تبليغات كليك كنيد وسپس روي تبليغاتي كه امده كليك كن وبعد روي پرچم ايران كه ضاهر ميشود كليك كن و صبر كن تا صفحه كامل لود شود و پيغام مبلغ مورد نظر به حساب شما اضافي شد ضاهر گردد وبعد تبليغ بعدي را مشاهده كن و پول بگير....

براي آموزش تصويري و راهنمايي به سايت زير مراجعه شود

www.LOX1.LXB.ir




ramin
ساعت23:34---19 تير 1391
toro daram
shere akharit az ketebe dabirestan bod
mersi aziba bod


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: