only love...
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
★ تــــــــک ســــتاره کوتک ★
♥پسر♥ كــــــــهكشاني♥
saman kocholo
عشق ممنوع ميشود
only love...
اســــــاس دوستـــی
love
دنیای تو
بیا 222222222222222222
دیار عشق و انتظار
دنياي قروقاطي من
متفرقه
₪Lonely₪
شهرشب
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
ازدواج موقت
جلو پنجره ایکس 60
امن ترین درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only love... و آدرس nazi76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 295
بازدید کل : 45807
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 181
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
Nazanin

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, :: 22:54 :: نويسنده : Nazanin

منو تنها نزارعشقم نزار این خونه خالی شه کسی که روت قسم میخورد اسیر کج خیالی شه/منو تنها نزارعشقم مگه این گریه خواهش نیست اگه با هم نمیسازیم جدایی راه حل نیست/منو تنهانزار عشقم منم سهمی ازت دارم همین یک دل خوشی و من توی دنیا فقط دارم...

 

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت1:33---1 مرداد 1391
سلام. خوبی؟ وبلاگ خیلی خوبی داری. اینو جدی می گم. به وب منم سر بزن. خواستی یه نظری هم بده.ممنون که این مطالب رو گذاشتی.

Majid AV
ساعت22:13---19 تير 1391
منو تنهانزار عشقم منم سهمی ازت دارم
------------------
قشنگ بود


دوست
ساعت21:16---16 تير 1391
age asheghe kasi hasti az khoda khoshbakhtisho bekhah na anike bekhay tanhat nazare.

mohammad
ساعت23:06---15 تير 1391
سلام من نمیفهمم چرا تو اسم وبتو گذاشتی نازی 76 خوب منم پس بزارم محمد 74؟!!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: