only love...
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
★ تــــــــک ســــتاره کوتک ★
♥پسر♥ كــــــــهكشاني♥
saman kocholo
عشق ممنوع ميشود
only love...
اســــــاس دوستـــی
love
دنیای تو
بیا 222222222222222222
دیار عشق و انتظار
دنياي قروقاطي من
متفرقه
₪Lonely₪
شهرشب
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only love... و آدرس nazi76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 577
بازدید کل : 46382
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 181
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
Nazanin

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:, :: 23:42 :: نويسنده : Nazanin

کاش میدانستی دنیا با همه ی وسعتش بدون عزیزان جایی برای ماندن ندارد به رسم سپاس نوشتم که بدانی "عزیزی"

 

کابوس نبودی که رهایت بکنم/از خاطر عشق جدایت بکنم/انقد عزیزی که دلم میخواهد/هرچیزی که دارم فدایت بکنم...

 

من نباشم دنیافقط یک من کم دارد اما اگه تونباشی من یک دنیا کم دارم

 

این روزها حرمت نان از قلب بیشتر است نان را میبوسند وقلب را میشکنند

 



نظرات شما عزیزان:

Emo Boy
ساعت1:01---14 مرداد 1391
سلام... اين مطالبت زيبا بودن.
خواستم بگم انتقاد پذير نيستي... وگرنه بيشتر بهت سر ميزدم.
به هرحال مرسي از وب خوبت


Majid AV
ساعت22:12---19 تير 1391
خیلی لایک

sahar
ساعت1:09---12 تير 1391
salam aziz man upam va montazeret

ramin
ساعت23:59---9 تير 1391

ایـن شــعرهـــا
بـــرونــد بــه جــهنّم
مــن فقــط
دیــوانـه ی آن لحــظه ام…
که قــــلبت…
زیــــر ســـرم
دسـت و پـــا بزند….




ramin
ساعت0:26---9 تير 1391
من

سر شار از گفتنم

نه از نوشتن

باید که اینجا روبروی من بنشینی.....

are vaghean


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: