only love...
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
★ تــــــــک ســــتاره کوتک ★
♥پسر♥ كــــــــهكشاني♥
saman kocholo
عشق ممنوع ميشود
only love...
اســــــاس دوستـــی
love
دنیای تو
بیا 222222222222222222
دیار عشق و انتظار
دنياي قروقاطي من
متفرقه
₪Lonely₪
شهرشب
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only love... و آدرس nazi76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 586
بازدید کل : 46391
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 181
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
Nazanin

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, :: 23:53 :: نويسنده : Nazanin

 

اگر یکی دستتو گرفت و دلت لرزید

زیاد عجله نکن

یه روز با دلت کاری میکنه

که دستات بلرزه...!!!

 

اگه فراموشم کنی میرم سراغ سرنوشت

میگم چرا اسم تورو فقط توقلب من نوشت

اگه فراموشم کنی سلطان قصر غم میشم

مثل یه شمع بی فروغ لحظه به لحظه کم میشم...

 

 

انقدر خودم براش کوچیک کردم که فکرنکنه ازش بزرگترم افسوس که به خاطر کوچیکیم تنهام گذاشت

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

غریبه...
ساعت12:33---8 تير 1391
سلام امیدوارم حالتون خوب باشه... بابت وبلاگ زیبات تبریک میگم... ممنون که بهمون سر زدی... بازم بهمون سر بزن خوشحال میشیم... موفق باشی

ramin
ساعت0:34---4 تير 1391
ok
ye soal


sahar
ساعت0:18---4 تير 1391
سلام ممنون عزیزم که بهم سر زدی خوشحال شدم وب توام قشنگه عزیزم ممنون

ramin
ساعت0:15---4 تير 1391
salam khobi? kodom aks


قوچی
ساعت0:11---4 تير 1391
نوشته هاي روي شن مهمان اولين موج درياهستند حکاکيهاي روي سنگ مهمان هميشگي تاريخند دوستان خوب حک شدگان روي قلبند ماندگاراني ابدي

------------------------------------------------------ آسمانم انتهایش قلب توست / مهربان این آسمان از آن توست / آسمانم هدیه ای از سوی من / تا بدانی قلب من هم یاد توست
سلام واقعا کارت عالی و زیباست موفق باشی
لطفا به ما هم سر بزنید
نظر یادت نره
http://www.cump.loxblog.com


ramin
ساعت16:53---3 تير 1391

عمیق تر می بینم

بودنهایت را ...

دلم تنگ است بیا


سارا
ساعت0:52---3 تير 1391
سلام خوبي
من سارا هستم لينكم كن منم لينكت ميكنم
هر وقت لينكم كردي بهم خبر بده منم لينكت كنم


raminfc
ساعت19:37---2 تير 1391
سلام عزیزم ممنون به وبم سر زدی اگه دوست داشتی بیا تو انجمن سرگرمی بچه های با حال زیادی اونجا هستش بیا ضرر نمیکنی هم خنده هم سرگرمی زود بیا منم اونجام رامین fc
http://galaxy-kids.ir/member.php?action=register&referre r=30


amir76
ساعت19:03---2 تير 1391
سلام عزیزم خوبی تو هم وبلاگ خیلی قشنگی داری فقط مطلبش کمه اگه میخوای بازدیدت زیاد بشه با من تبادل لینک کن بهت قول میدم آمارت زیاد میشه

ramin
ساعت15:54---2 تير 1391
روی آن شیشه ی تب دار تو را ها کردم ، اسم زیبای تو را با نفسم جا کردم ، شیشه بدجور دلش ابری و بارانی شد ، شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم ، با سر انگشت کشیدم به دلش عکس زیبای تو را ، عکس زیبای تو را سیر تماشا کردم .

Majid AV
ساعت11:26---2 تير 1391
پس زیاد عجله نکن

یه روز یه نفر با دلت کاری میکنه

که دستات که هیچ تمام وجودت بلرزه
--------------------
وبت باحاله


shahin
ساعت4:09---2 تير 1391
slm azizam
omidvaram halet khoob bashe
in matalebet hamishe mano be khoodesh jazb mikoone
vaghan alie!!
rasti aziz man(upama)
montazare hoozoore garmet hastam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: