only love...
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
★ تــــــــک ســــتاره کوتک ★
♥پسر♥ كــــــــهكشاني♥
saman kocholo
عشق ممنوع ميشود
only love...
اســــــاس دوستـــی
love
دنیای تو
بیا 222222222222222222
دیار عشق و انتظار
دنياي قروقاطي من
متفرقه
₪Lonely₪
شهرشب
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only love... و آدرس nazi76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 579
بازدید کل : 46384
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 181
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
Nazanin

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, :: 1:27 :: نويسنده : Nazanin

دم به دم ساعت به ساعت خواهمت/گرخوشم یا ناخوشم در هر دوحالت خواهمت/گر زبانم را به جرم خواستن بیرون کشند/ان زمان ای مهربان من با اشاره خواهمت...

 

چی بگم به عشقم؟به عشقی که من عشقش نیستم!به عشقی که نمیدونه عشق چیه؟به عشقی که عاشقی رو به مسخره میگیره!به عشقی که میگه عاشقا دیونه اند!اری!دیوااااانه!!! من اگه دیونه نبودمکه عاشق کسی که عاشقم نیست نمیشدم...

 

وقتی یکی به دل نشست /نشستنش مقدسه/حتی اگه نبینمش همهمین برای من بسه....



نظرات شما عزیزان:

یونس حمید
ساعت23:38---15 تير 1391
وبلاگتون حرف نداره .خوشحال میشم اگه وارد وبلاگ آنتی بارسای من بشین و نظر خودتون رو بگین.
پاسخ:سلام عزیزم ادرست نزاشتی که


Majid AV
ساعت11:29---2 تير 1391
لایک

ramin
ساعت15:07---31 خرداد 1391

هیچگاه با احساسات کسی بازی نکنید.

ممکن است بازی را ببرید اما این خطر وجود دارد که تا آخر عمرتان او را از دست بدهید.

(ویلیام شکسپیر)


ramin
ساعت0:57---31 خرداد 1391
salam chera lajam begire aziz?
vebe khodete harkari dost dashti bokon
mersi azat
babay


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: